luni, 16 mai 2016

Absent motivat, rezon! :)


Am cam lipsit de pe firmament zilele astea, iar acum am trecut doar să spun că voi lipsi și-n următoarele două zile :)) Sunt bine, am reușit să ajung la concediul de o săptămână fără să strâng pe nimeni de gât și acum îmi curăț intens creierii suprasolicitați. 

Așa:



Cu ochii pe sus la astea:


Și mereu c-un zâmbet pe moacă, deși imediat după ce-am făcut poza asta am dat buzna în Primark, să ne luăm niște bluze cu mâneci lungi (a fost friiiig, neverosimil de frig pentru luna mai. Și prognoza meteo s-a dovedit mai optimistă decât ar fi fost cazul).


Mâine și miercuri voi fi ocupată cu niște chestiuni de ordin diplomatico-administrativ, dacă se poate spune așa, dar revin și povestim pe-ndelete despre toate. A fost o excursie scurtă, dar intensă și de baterii degrabă încărcătoare :) Mare nevoie aveam de așa ceva, zău!

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce zambet doamna! concediu placut, plimbari frumoase!
Cris

Greta spunea...

Săru'mâna, a fost scurt, dar intens și foarte binevenit! :)