joi, 22 august 2013

Poftiţi în vagoane...


În următoarele trei săptămâni va bate vânt de vacanţă pe-aici, deoarece mă voi îndeletnici exact cu asta: o să fiu în vacanţă. Pe ici, pe colo, vă povestesc în detaliu când revin.


Voi să fiţi cuminţi, să aveţi grijă de voi şi să vă bucuraţi de ultimele zile de vară. Ne recitim după jumătatea lui septembrie.

PS: încă nu e miezul nopţii şi eu am terminat bagajul :D Probabil e un record  neomologat :))

PPS: cred că am descoperit cum pot călca (multe) haine fără să mă apuce damblaua: mă uit simultan la un DVD, ştiţi voi de care sau mai bine zis cu cine ;)) 

PPPS: mi-am pierdut epilatorul. În casă. După ce-am întors toate cu susu-n jos, am sfârşit prin a-mi comanda altul, pentru că de epilat trebuia să mă epilez, iar scula n-am mai găsit-o. Toate celelalte piese le am - capete de epilare şi radere, acumulator, până şi periuţa de curăţare. Doar epilatorul a dispărut în neant. Ceea ce face să fie totul şi mai înnebunitor este că-l folosisem ceva mai devreme, în aceeaşi zi. O să ajung să cred în lumi paralele (unde bag seama că lumea de asemenea se epilează). 

Ştiu că v-am mai spus-o, dar simt nevoia să repet: sunt foarte, foarte bucuroasă şi recunoscătoare că vă am pe voi :) Şi vă mulţumesc pentru că sunteţi aici.

La bună recitire! :)

7 comentarii:

Cami spunea...

Vacanta frumoasa! Te asteptam cuminti pe-aici :)

thea spunea...

Vacanta placuta! Distractie si relaxare la maxim! :)

Anonim spunea...

Ai cautat epilatorul in frigider (da, se poate, am bagat eu odata aparatul de tuns, ca eram cu gandurile in alte parti!), in dulap printre haine, in cosul de gunoi si-n alte locuri unde n-ar avea ce sa caute in mod normal? O sa-l gasesti oricum, cand te astepti mai putin...

Vacanta relaxanta, cu vreme frumoasa sa aveti! Si pentru mine e o bucurie faptul ca ti-am gasit blogul. :)

Unknown spunea...

Vacanţă frumoasă îţi doresc! Şi să ai parte de lucruri, locuri şi persoane minunate în ea! Te aştept să ne povesteşti pe unde ai hoinărit.:)

Lorena spunea...

Vacanta placuta! Te astepta cu poze:)

Crista spunea...

Drum bun si vacanta frumoasa!!!

Greta spunea...

Vă mulţumesc mult tuturor, urările şi gândurile voastre au fost cu siguranţă de bun augur! Abia aştept să vă povestesc pe unde-am fost şi ce-am văzut :)