marți, 6 martie 2012

Bolboroseli si bombaneli


Geez. Ma doare capul. La propriu si la figurat. 

Chiar ca ma obisnuisem sa stau acasa pe banii firmei :D Adevaru-i ca nu e prea dificil sa te obisnuiesti cu asa ceva ;)) In primele 2 zile nu-mi gaseam locul, mi se parea ca, vorba aia, se intampla lucruri la munca si tocmai eu lipsesc - pentru ca-n ultimele 2 zile sa miorlai ca vaaai ce repede a trecut, vaaai mi-e lene, vai ploua, vai e revolutie. Nicicum nu-i bine, domn'le.

Ajunsa la serviciu, m-am simtit initial ca picata din luna; am clipit inteligent (vorba vine) si mi-a fost necesar un oarece ragaz ca sa ma regasesc si sa intru din nou in rutina. Numa' bine cand ma consideram reintegrata, purcede sefa sa-mi explice: avem un sistem nou de lucru, care trebuie implementat chiar de astazi. 
Formidabil. Seamana cu cel dinainte? 
Aaaaaa.... da. Putin. 

Ceea ce inseamna ca nu seamana aproape deloc, sau nu intr-atat incat sa conteze :D Noul sistem este (cum altfel?) creatia sefului si e de fapt o varianta 2.0 a celui dinainte, numai ca mult mai complicat. Stupid de complicat, daca mi se permite exprimarea. Azi mi-am prins urechile in el, sper sa devin mai desteapta zilele urmatoare.

De ce menirea sefului este de a complica intotdeauna lucrurile si de a pretinde sa le faci macar la fel de bine ca atunci cand erau simple si clare?

Vreau weekend :-w. Si-anume il vreau ieri.  Aaaaaaaaaaaa.

(N-am uitat ca am fagaduit poza cu mutra mea, si-o sa ma tin de promisiune. Curand, pana nu-mi creste parul prea mult:) )

2 comentarii:

Anonim spunea...

Menirea sefului e sa faca in asa fel incat treburile sa nu poata merge fara el. Ca daca merg fara el, de ce-ar mai fi nevoie de sef? Si un scop din asta nu se atinge simplificand treaba :))
Doresc mult succes in a patrunde misterele de nepatruns ale noului sistem. Daca nu, pe capul lui, sa va explice :))
Hug!
Rox

Greta spunea...

@Rox, haha :)) Ca bine ai nimerit-o. Colegii mei din schimbul de dimineata i-au pus o tona de intrebari azi - din categoria cum facem aia, cum vreti sa fie ailalta samd. A rezultat ca nici el nu stia de fapt prea bine ce vrea :D
Ma rog, in final ne-am lamurit cat de cat - pe o scara de 1 la 10 sa zic ca suntem pe la 8,5 acum. Inca mai avem de pus o suma de detalii la punct, ii dam inainte...