duminică, 18 decembrie 2011

Dear 2011....


Eheeei, dragilor..... uite ca a venit momentul unui nou bilant. 

Dupa 2010, care - din mai multe puncte de vedere - a fost unul din cei mai prosti ani ai mei, 2011 s-a dovedit a fi o adevarata gura de aer proaspat.

To make a long story short:

- Cel mai important aspect, de la care au rezultat niste schimbari semnificative (in bine) a fost faptul ca mi-am gasit serviciu. Chiar daca nu este locul de munca ideal (care tocmai de-aia e ideal, fiindca nu exista :D), sunt o multime de aspecte pozitive. 

- Suna extrem de cliseistic, dar cred ca am inceput sa ma cunosc mai bine pe mine insami si am descoperit ca limitele mele sunt mai extinse decat as fi crezut.

- Ma integrez tot mai bine in lumea de aici, comunic tot mai fluent in germana, mi s-a dovedit ca insemn ceva (nu extrem de mult, but still) pentru oamenii alaturi de care lucrez.

Mai e mult pana departe. Insa pentru prima data de cand am emigrat, anul asta am senzatia ca, cel putin, am gasit drumul pe care trebuie sa merg.

Propuneri si rezolutii pentru noul an nu prestez. Nu de alta, dar nu m-am tinut de niciun sfert din ele cand le-am facut in alti ani....  Si-apoi, cateodata parca e bine sa-ti faci mai putine planuri si sa lasi lucrurile si in voia lor.  Pentru ca sunt toate sansele sa te duca exact acolo unde voiai tu sa ajungi, doar ca uneori pe un drum mai scurt si, poate, mai putin sinuos. 

Concluzionand, ii multumesc lui 2011 pentru ce mi-a adus, pentru lectiile pe care le-am invatat, pentru ca nu mi-am facut cucuie (prea mari) invatand aceste lectii si, incet-incet, il las sa-i faca loc lui 2012. Pe care-l sper a fi un an excelent.

Cum a fost 2011-ul vostru?

Niciun comentariu: